ניהול קשרי לקוחות – CRM

16/03/2010

ניהול משימות במערכת CRM

נושאים: CRM — admin @ 16:52

ניהול משימות הנה מרכיב חיוני במערכת CRM. מספר נקודות חשובות שכדאי לנצל במערכת התומכת ניהול משימות חכם:

1. אפשרות לקבוע תזכורות למשימות.

2. אפשרות לפצל משימות.

3. אפשרות להעביר משימות למשתמים נוספים וכמובן לעקוב אחר ביצוען.

4. אפשרות לקבוע זמן תקן (SLA) למשימה לפי סוג המשימה.

5. הפעלת משימות אוטומטית בעקבות ביצוע פעולות במערכת – לדוגמה כשמכירה נסגרת תופעל משימה אוטומטית אצל הנהלת החשבונות להפיק חשבניות. 

6. הפעלת פעולות אוטומטיות בעקבות ביצוע משימות – לדוגמה: במידה ומשימה מסוג תיאום פגישה תבוצע יישלח מייל ללקוח.

7. אפשרות לעקוב ולהפיק דוחות על המשימות השונות. 

לחץ כאן פרטים נוספים על ניהול משימות

אין תגובות עדיין »

אין תגובות… עדיין.

RSS של התגובות לפוסט הזה כתובת טראקבאק

כתיבת תגובה

פועל על וורדפרס

הבלוג הוקם ע"י חברת MyBusiness, ספקית תוכנת CRM במודל SaaS מהמובילות בישראל